ISLAM EN KONTROLLÅND

Islam er en ånd  av kontroll og tvang i samfunnet . 

 Islam er en sterk politisk  religiøs kontrollånd ! 

Det er et bedrag at Islam er en fredens religion ,men det er en hatets religion .  For enn muslim Blir lært opp til å hate de vantro . 

Ekstreme imamer skal lære våre ugdom å  hate vestens kultur, dvs vår norske kristne kulturarv som er byggd på bibelske prinsipper som vi finner igjen i grunnloven . 

«HATPREDIKANT: Abu Usamah al-Thahabi, kommer til Norge i august for å undervise unge muslimer om islam. HATPREDIKANT: Abdurrahman Green.HATPREDIKANT: Hatiham al-Haddad.» 

Så langt kristne avisen Dagen : 

Det er tre åndsmakter og retninger som har Forført vårt folk og åpnet opp for Islam i det norske samfunn !   

Disse åndsmaktene er : 

1: humanismen 

2: sosialismen 

3: snillismen 

Disse åndsmaktene har i en hel generasjon Arbeidet for å undergrave autoriteten i Guds Ord og gi oss en menneskelig og 

Human tro uten kors og uten noe blod Som er nødvendig for å sone våre synder , Men i steden så blir vår forhold til den 

Levende Gud basert på hvor humane og Sosialistiske, og snille vi er med hverandre ! 

Disse tre åndsmaktene samarbeider i dag med teologene på Menighetsfakultetet  

Og i noen pinsemenigheter i vårt land ! 

Og da særlig en humanistisk og snillistisk tenkning preger forkynnelsen, og åpner Opp for at homosexualitet og uren sexuell livstil er akseptert bare det skjer I kjærlighet så det heter så djevelsk fint ! 

Muslimene oppfordres av sine imamer lærere i moskene til å hate alle vantro og arbeide for sharialov i det norske samfunn .Det betyr at de vil oprette en islamsk stat og domstol i Norge !   

Vi må våkne , muslimene blir mere og mere radikaliserte i det norske samfunn i dag . 

Og de påvirker mere og mere vår kultur, snart Så er det ikke noe igjen av vår kristne kulturarv i Norge ! 

Det er viktigere enn noen gang at vi som folk og nasjon står fast på vår kristne arv og kultur og holder fast på budet om 

At vi ikke skal ha andre guder enn Herren ! 

La oss alle reise oss opp for vår konge Jesus og synge vår gamle fedrelands Sang :  

» Gud signe vårt dyre fedreland, 

Og la det som hagen bløma » ! 

Halleluja det er håp for en nasjon og et Folk som vil ydmyke seg under Guds hånd ! 

De ydmyke gir han nåde ! 

Vh deres ringe bror i Herren 

Arne 

nb_NONorwegian